Yeterlilik Kodu

TR0030218924

Yeterlilik Adı
Sınıf Öğretmenliği Lisans Diploması
Sorumlu KurumMuş Alparslan Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiMuş Alparslan Üniversitesi Külliyesi, Diyarbakır Yolu 7. km, 49250 Merkez/Muş
Sorumlu Kurum URLhttp://www.alparslan.edu.tr
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi6
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 6
Sınıflandırma (Tematik Alan)Konu uzmanlığı olmaksızın öğretmen yetiştirme
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4
Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.

Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili kavramların ve kavramlar arası ilişkilerin bilgisine sahiptir.
  • Gelişim, öğrenme ve öğretme ile ilgili olarak geleneksel ve çağdaş kuramları bilir ve bunları eğitim ortamlarına transfer eder.
  • Yaratıcı düşünme, yansıtıcı düşünme ve eleştirel düşünme gibi üst düzey bilişsel becerilere sahiptir.
  • Demokratik, toplumsal, mesleki ve bilimsel etik değerlere uygun davranır.
  • Yaşamboyu öğrenme becerisine sahiptir.
  • Bilişim ve iletişim teknolojilerini İleri düzeyde kullanır.
  • Çalıştığı kurum içerisindeki görev ve sorumluluklarının bilincindedir ve bu doğrultuda hareket eder.
  • Özel ilgi ve eğitime muhtaç öğrencilerin durumlarını dikkate alarak eğitim faaliyetlerini yürütür.
  • Toplumsal duyarlılık bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler planlayıp uygular.
  • Konu alanına ve öğrencinin gereksinimlerine uygun materyal geliştirir.
  • Öğrenme hedeflerinin gerçekleşip gerçekleşmediğini belirlemek için uygun ölçme ve değerlendirme teknikleri geliştirir.
  • Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili bilgi kaynaklarını ileri düzeyde kullanır.
  • Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili bilimsel süreç becerilerini kullanır.
  • Üstlendiği görevi etkin bir şekilde yerine getirmede meslektaşlarıyla kollektif hareket eder.
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Sınavlar, ölçme ve değerlendirme Üniversite Senatosu tarafından düzenlenen yönetmeliklere göre yapılmaktadır. Her ders için bir ara sınav ve bir final sınavı yapılmaktadır. AA 4.0 BA 3.5 BB 3.0 CB 2.5 CC 2.0 DC 1.5 DD 1.0 FF 0.0 Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.

Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

Giriş Şartı

Türk ve yabancı öğrenciler için genel kabul şartları programa başlamak için geçerlidir

Başarma ŞartlarıProgramda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur. Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Sınıf öğretmenliği programı mezunları “Sınıf Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına Sınıf Öğretmeni olarak atanmaktadırlar..

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030218924


Yeterlilik Adı
Sınıf Öğretmenliği Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Muş Alparslan Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Muş Alparslan Üniversitesi Külliyesi, Diyarbakır Yolu 7. km, 49250 Merkez/Muş

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
6

TYÇ Seviyesi
6
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4

Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.


Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili kavramların ve kavramlar arası ilişkilerin bilgisine sahiptir.
  • Gelişim, öğrenme ve öğretme ile ilgili olarak geleneksel ve çağdaş kuramları bilir ve bunları eğitim ortamlarına transfer eder.
  • Yaratıcı düşünme, yansıtıcı düşünme ve eleştirel düşünme gibi üst düzey bilişsel becerilere sahiptir.
  • Demokratik, toplumsal, mesleki ve bilimsel etik değerlere uygun davranır.
  • Yaşamboyu öğrenme becerisine sahiptir.
  • Bilişim ve iletişim teknolojilerini İleri düzeyde kullanır.
  • Çalıştığı kurum içerisindeki görev ve sorumluluklarının bilincindedir ve bu doğrultuda hareket eder.
  • Özel ilgi ve eğitime muhtaç öğrencilerin durumlarını dikkate alarak eğitim faaliyetlerini yürütür.
  • Toplumsal duyarlılık bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler planlayıp uygular.
  • Konu alanına ve öğrencinin gereksinimlerine uygun materyal geliştirir.
  • Öğrenme hedeflerinin gerçekleşip gerçekleşmediğini belirlemek için uygun ölçme ve değerlendirme teknikleri geliştirir.
  • Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili bilgi kaynaklarını ileri düzeyde kullanır.
  • Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili bilimsel süreç becerilerini kullanır.
  • Üstlendiği görevi etkin bir şekilde yerine getirmede meslektaşlarıyla kollektif hareket eder.

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Sınavlar, ölçme ve değerlendirme Üniversite Senatosu tarafından düzenlenen yönetmeliklere göre yapılmaktadır. Her ders için bir ara sınav ve bir final sınavı yapılmaktadır. AA 4.0 BA 3.5 BB 3.0 CB 2.5 CC 2.0 DC 1.5 DD 1.0 FF 0.0 Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.


Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.


Giriş Şartı

Türk ve yabancı öğrenciler için genel kabul şartları programa başlamak için geçerlidir


Başarma Şartları
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur. Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Sınıf öğretmenliği programı mezunları “Sınıf Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına Sınıf Öğretmeni olarak atanmaktadırlar..


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030218924

Qualification Title
Sınıf Öğretmenliği Bachelor
Awarding BodyMUŞ ALPARSLAN UNIVERSITY
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttp://www.alparslan.edu.tr
OrientationAcademic
EQF Level6
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 6
Thematic AreasTeacher training without subject specialization
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value240
Program Duration4
Program Profile-
Learning Environments-
Description

Transfer concepts of the primary teaching to the application environments, use them appropriately and effectively, explain the relationship between these concepts. Possess the knowledge of the most appropriate teaching and assessment methods and techniques for the content knowledge and objectives of primary school curriculum. Possess the knowledge of primary school students? developmental and learning characteristics and difficulties. As scientifically literate primary school teachers, know how to access knowledge, follow and evaluate new research. Know the current status of the area of primary education in national and international arenas in relation to sociological and philosophical background. Follow, evaluate and use basic resources, publications, and national and international reports related to the area of primary education. Develop research questions from the problems faced in schools and classrooms, define the problem, collect data by using appropriate research methods and techniques, analyze and evaluate them to come up with solutions. Plan the teaching and learning environment by considering developmental characteristics, individual differences, and preparedness of primary school students, their resources and the curriculum; use educational technologies effectively, develop appropriate Take safety precautions in the school and classroom environments and apply first aid applications if necessary. Take part in quality management processes to help the development of school and society, lead or take responsibility as a team member. Critically evaluate knowledge and skills, sustain professional development by joining in-service training programs organized by Ministry of National Education, national and international organizations, universities or other institutions. Get accepted in different socio-cultural environments as teachers, plan and apply social responsibility projects and activities to help develop culture, social life, and environmental awareness. Become an example to the society as teachers in terms of appearance, attitude and behavior, as well as, sports and cultural skills. As primary school teachers respect democracy, human rights, social, scientific and professional ethics, related laws and regulations. Use Turkish accurately and effectively. Know at least one foreign language enough to communicate with colleagues and to follow foreign literature.

Key Competencies-
Further Info

Examinations, assessment and grading are held according to the regulations arranged by the University Senate. There are one midterm and one final examination for each course. Examinations are written examinations however if necessary they can also be performed orally or by practice work. The evaluation of the weights of the courses is determined by the lecturer at the beginning of the semester. The weight of the final examination can not be less than 60%. The final evaluation is performed by the lecturer. GRADE FACTOR AA 4.0 BA 3.5 BB 3.0 CB 2.5 CC 2.0 DC 1.5 DD 1.0 FF 0.0 Students must obtain a grade point average of at least 2.00 out of 4.00 and successfully pass all courses on the programme (equivalent to a total of 240 ECTS).

Quality Assurance-
Access Requirements

General admission requirements stated under Info on the Institution on this website are being applied to start this programme.

Conditions for SuccessStudents must obtain a grade point average of at least 2.00 out of 4.00 and successfully pass all courses on the programme (equivalent to a total of 240 ECTS). Students must obtain a grade point average of at least 2.00 out of 4.00 and successfully pass all courses on the programme (equivalent to a total of 240 ECTS).
Progression Paths (Relationship Type)

The graduates of this program employe as a Primary Teacher in the state and private primary schools.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030218924


Qualification Title
Sınıf Öğretmenliği Bachelor

Awarding Body
MUŞ ALPARSLAN UNIVERSITY

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
6

TQF Level
6
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
240

Program Duration
4

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description

Transfer concepts of the primary teaching to the application environments, use them appropriately and effectively, explain the relationship between these concepts. Possess the knowledge of the most appropriate teaching and assessment methods and techniques for the content knowledge and objectives of primary school curriculum. Possess the knowledge of primary school students? developmental and learning characteristics and difficulties. As scientifically literate primary school teachers, know how to access knowledge, follow and evaluate new research. Know the current status of the area of primary education in national and international arenas in relation to sociological and philosophical background. Follow, evaluate and use basic resources, publications, and national and international reports related to the area of primary education. Develop research questions from the problems faced in schools and classrooms, define the problem, collect data by using appropriate research methods and techniques, analyze and evaluate them to come up with solutions. Plan the teaching and learning environment by considering developmental characteristics, individual differences, and preparedness of primary school students, their resources and the curriculum; use educational technologies effectively, develop appropriate Take safety precautions in the school and classroom environments and apply first aid applications if necessary. Take part in quality management processes to help the development of school and society, lead or take responsibility as a team member. Critically evaluate knowledge and skills, sustain professional development by joining in-service training programs organized by Ministry of National Education, national and international organizations, universities or other institutions. Get accepted in different socio-cultural environments as teachers, plan and apply social responsibility projects and activities to help develop culture, social life, and environmental awareness. Become an example to the society as teachers in terms of appearance, attitude and behavior, as well as, sports and cultural skills. As primary school teachers respect democracy, human rights, social, scientific and professional ethics, related laws and regulations. Use Turkish accurately and effectively. Know at least one foreign language enough to communicate with colleagues and to follow foreign literature.


Key Competencies
-

Further Info

Examinations, assessment and grading are held according to the regulations arranged by the University Senate. There are one midterm and one final examination for each course. Examinations are written examinations however if necessary they can also be performed orally or by practice work. The evaluation of the weights of the courses is determined by the lecturer at the beginning of the semester. The weight of the final examination can not be less than 60%. The final evaluation is performed by the lecturer. GRADE FACTOR AA 4.0 BA 3.5 BB 3.0 CB 2.5 CC 2.0 DC 1.5 DD 1.0 FF 0.0 Students must obtain a grade point average of at least 2.00 out of 4.00 and successfully pass all courses on the programme (equivalent to a total of 240 ECTS).


Quality Assurance
-

Access Requirements

General admission requirements stated under Info on the Institution on this website are being applied to start this programme.


Conditions for Success
Students must obtain a grade point average of at least 2.00 out of 4.00 and successfully pass all courses on the programme (equivalent to a total of 240 ECTS). Students must obtain a grade point average of at least 2.00 out of 4.00 and successfully pass all courses on the programme (equivalent to a total of 240 ECTS).

Progression Paths (Relationship Type)

The graduates of this program employe as a Primary Teacher in the state and private primary schools.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address