Yeterlilik Kodu

TR0030031771

Yeterlilik Adı
Pazarlama ve Marka Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu KurumIşık Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiMeşrutiyet, Işık Ünv., 34980 Şile/İstanbul 444 0 799
Sorumlu Kurum URLhttps://www.isikun.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Pazarlama ve reklamcılık
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri90
Programın Normal Süresi 1
Program Profili (Amaç)

Bu program uzaktan öğretim olarak sunulmaktadır.

Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Pazarlama kavramı ve pazarlama yönetiminde temel perspektifler ile temel pazarlama terimleri ve pazarlama etiği hakkında literatür bilgisi kazandırmak
  • Pazarlama alanının geçmişten bugüne gelen değişim bilgisi ile pazarlama vizyonunu aktarmak
  • Pazardaki fırsatların araştırılması, iş modellerinin oluşturulması ve geliştirilmesi süreciyle ilgili araştırma yöntemlerine işaret etmek
  • Temel pazarlama fonksiyonlarını iç pazar dinamikleri doğrultusunda üretim ve hizmet alanlarıyla ilişkilendirerek stratejik pazarlama yönetimi oluşturmak
  • Temel pazarlama fonksiyonlarını dış pazar dinamikleri doğrultusunda üretim ve hizmet alanlarıyla ilişkilendirerek stratejik pazarlama yönetimi oluşturmak
  • Ürün ve hizmetlerin operasyonunda önemli bir role sahip olan tedarik zinciri sürecini kavramsal ve uygulamalı olarak aktarmak
  • Tüketici, Endüstriyel ve Uluslararası Pazar kavramlarıyla birlikte müşteri kazanmak, elde etmek ve sürdürülebilir pazarlama stratejisi oluşturma becerisi kazandırmak
  • Dijital dönüşüm sürecinin parçası olan işletme fonksiyonlarından pazarlama alanının dönüşüm stratejilerine yönelik çözümler geliştirmek, yeni ürün geliştirme ve inovatif yönetim sürecini ortaya koymak
  • Dijital pazar, dijital ekonomi ve tüketim ile birlikte dijital pazarda tüketicinin rollerine bağlı olarak bu alandaki çalışmalar hakkında farkındalık yaratmak
  • Marka olmak, markalaşmak sürecine yönelik teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı olarak markalaşma sürecini yönetme becerisi kazandırmak
  • Mevcut bir markanın yönetimi sürecine yönelik teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı olarak marka yönetimi sürecini yönetme becerisi kazandırmak
  • İşletmelerin amaç ve hedefleri doğrultusunda belirleyecekleri stratejilerle rekabet gücü oluşturmasına yön vermek
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Bu program uzaktan eğitim olarak sunulmaktadır.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı-
Başarma Şartları-
İlerleme Yolları (İlişki Türü)-
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)-
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030031771


Yeterlilik Adı
Pazarlama ve Marka Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Işık Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Meşrutiyet, Işık Ünv., 34980 Şile/İstanbul 444 0 799

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
90

Programın Normal Süresi
1

Program Profili (Amaç)

Bu program uzaktan öğretim olarak sunulmaktadır.


Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Pazarlama kavramı ve pazarlama yönetiminde temel perspektifler ile temel pazarlama terimleri ve pazarlama etiği hakkında literatür bilgisi kazandırmak
  • Pazarlama alanının geçmişten bugüne gelen değişim bilgisi ile pazarlama vizyonunu aktarmak
  • Pazardaki fırsatların araştırılması, iş modellerinin oluşturulması ve geliştirilmesi süreciyle ilgili araştırma yöntemlerine işaret etmek
  • Temel pazarlama fonksiyonlarını iç pazar dinamikleri doğrultusunda üretim ve hizmet alanlarıyla ilişkilendirerek stratejik pazarlama yönetimi oluşturmak
  • Temel pazarlama fonksiyonlarını dış pazar dinamikleri doğrultusunda üretim ve hizmet alanlarıyla ilişkilendirerek stratejik pazarlama yönetimi oluşturmak
  • Ürün ve hizmetlerin operasyonunda önemli bir role sahip olan tedarik zinciri sürecini kavramsal ve uygulamalı olarak aktarmak
  • Tüketici, Endüstriyel ve Uluslararası Pazar kavramlarıyla birlikte müşteri kazanmak, elde etmek ve sürdürülebilir pazarlama stratejisi oluşturma becerisi kazandırmak
  • Dijital dönüşüm sürecinin parçası olan işletme fonksiyonlarından pazarlama alanının dönüşüm stratejilerine yönelik çözümler geliştirmek, yeni ürün geliştirme ve inovatif yönetim sürecini ortaya koymak
  • Dijital pazar, dijital ekonomi ve tüketim ile birlikte dijital pazarda tüketicinin rollerine bağlı olarak bu alandaki çalışmalar hakkında farkındalık yaratmak
  • Marka olmak, markalaşmak sürecine yönelik teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı olarak markalaşma sürecini yönetme becerisi kazandırmak
  • Mevcut bir markanın yönetimi sürecine yönelik teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı olarak marka yönetimi sürecini yönetme becerisi kazandırmak
  • İşletmelerin amaç ve hedefleri doğrultusunda belirleyecekleri stratejilerle rekabet gücü oluşturmasına yön vermek

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Bu program uzaktan eğitim olarak sunulmaktadır.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
-

Başarma Şartları
-

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
-

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)
-

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030031771

Qualification Title
Awarding BodyIşık University
Awarding Body ContactIşık University, Meşrutiyet, 34980 Şile/İstanbul– Turkey, Tel: +(90) 444 0 799
Awarding Body Urlhttps://www.isikun.edu.tr/
OrientationAcademic
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasMarketing and advertising
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value90
Program Duration1
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030031771


Qualification Title

Awarding Body
Işık University

Awarding Body Contact
Işık University, Meşrutiyet, 34980 Şile/İstanbul– Turkey, Tel: +(90) 444 0 799

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
90

Program Duration
1

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address