Yeterlilik Kodu

TR0030033282

Yeterlilik Adı
Marka İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu Kurumİzmir Ekonomi Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiFevzi Çakmak, Sakarya Cd. No:156, 35330 Balçova/İzmir
Sorumlu Kurum URLhttps://www.ieu.edu.tr/tr
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Pazarlama ve reklamcılık
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri90
Programın Normal Süresi 1
Program Profili (Amaç)

Marka İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans (MA) Programı, kuramsal ve uygulamalı bilginin harmanlandığı bir eğitim anlayışıyla, farklı alanlarda kariyer yapan veya yapmayı amaçlayan, kendini marka iletişimi alanında geliştirmek isteyen bireylere, kurumların marka iletişimi süreçlerini stratejik ve yaratıcı bir biçimde yönetebilme becerileri kazandırmayı hedeflemektedir.

Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Marka iletişimi alanında özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirmeyi sağlayan süreç, yöntem ve tekniklere ilişkin bilgilerini derinleştirerek uygular.
  • Marka iletişimi konusunda uzmanlık gerektiren sorunları disiplinler arası yaklaşım ve araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler.
  • Marka iletişimi alanının ilişkili olduğu farklı disiplinler (pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi vb.) arasındaki bağlantıları bütünleştirir.
  • Marka iletişimi konusunda geliştirilen stratejileri ve çözüm yöntemlerini değerlendirir.
  • Kurumsal iletişim yönetiminin temel prensiplerini kavrar ve bunları uygulama becerileri edinir.
  • Bütünleşik bir marka iletişimi kampanyası planlayabilir, geliştirebilir, süreci yönetir ve değerlendirir.
  • Marka iletişimi ve kurumsal iletişim alanındaki çözüm önerilerini ilgili paydaşlara yazılı ve sözlü olarak aktarır.
  • Mesleki ve toplumsal etik değerlere uygun çalışmalar ve uygulamalar gerçekleştirir.
  • Marka iletişimi alanına ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bağımsız bir çalışma gerçekleştirir.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri -
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı-
Başarma ŞartlarıBu tezsiz yüksek lisans programından mezun olabilmek için öğrencilerin; En az 90 AKTS’lik 10 ders (30 yerel kredi)  ile bir dönem projesi almış olmaları (Başarılı/Başarısız” olarak değerlendirilen Dönem Projesinin kredisi bulunmamaktadır. ) Programlarında öngörülen tüm derslerden en az CC/S notu ile başarılı olmaları, 4.00 üzerinden en az 3.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)-
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)-
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030033282


Yeterlilik Adı
Marka İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
İzmir Ekonomi Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Fevzi Çakmak, Sakarya Cd. No:156, 35330 Balçova/İzmir

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
90

Programın Normal Süresi
1

Program Profili (Amaç)

Marka İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans (MA) Programı, kuramsal ve uygulamalı bilginin harmanlandığı bir eğitim anlayışıyla, farklı alanlarda kariyer yapan veya yapmayı amaçlayan, kendini marka iletişimi alanında geliştirmek isteyen bireylere, kurumların marka iletişimi süreçlerini stratejik ve yaratıcı bir biçimde yönetebilme becerileri kazandırmayı hedeflemektedir.


Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Marka iletişimi alanında özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirmeyi sağlayan süreç, yöntem ve tekniklere ilişkin bilgilerini derinleştirerek uygular.
  • Marka iletişimi konusunda uzmanlık gerektiren sorunları disiplinler arası yaklaşım ve araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler.
  • Marka iletişimi alanının ilişkili olduğu farklı disiplinler (pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi vb.) arasındaki bağlantıları bütünleştirir.
  • Marka iletişimi konusunda geliştirilen stratejileri ve çözüm yöntemlerini değerlendirir.
  • Kurumsal iletişim yönetiminin temel prensiplerini kavrar ve bunları uygulama becerileri edinir.
  • Bütünleşik bir marka iletişimi kampanyası planlayabilir, geliştirebilir, süreci yönetir ve değerlendirir.
  • Marka iletişimi ve kurumsal iletişim alanındaki çözüm önerilerini ilgili paydaşlara yazılı ve sözlü olarak aktarır.
  • Mesleki ve toplumsal etik değerlere uygun çalışmalar ve uygulamalar gerçekleştirir.
  • Marka iletişimi alanına ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bağımsız bir çalışma gerçekleştirir.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
-

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
-

Başarma Şartları
Bu tezsiz yüksek lisans programından mezun olabilmek için öğrencilerin; En az 90 AKTS’lik 10 ders (30 yerel kredi)  ile bir dönem projesi almış olmaları (Başarılı/Başarısız” olarak değerlendirilen Dönem Projesinin kredisi bulunmamaktadır. ) Programlarında öngörülen tüm derslerden en az CC/S notu ile başarılı olmaları, 4.00 üzerinden en az 3.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları gerekmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
-

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)
-

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030033282

Qualification Title
Awarding Bodyİzmir University of Economics
Awarding Body ContactFevzi Çakmak, Sakarya Cd. No:156, 35330 Balçova/İzmir
Awarding Body Urlhttp://www.ieu.edu.tr/tr
OrientationAcademic
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasMarketing and advertising
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value90
Program Duration1
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030033282


Qualification Title

Awarding Body
İzmir University of Economics

Awarding Body Contact
Fevzi Çakmak, Sakarya Cd. No:156, 35330 Balçova/İzmir

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
90

Program Duration
1

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address