Yeterlilik Kodu

TR0030008760

Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumTokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiGaziosmanpaşa Üniversitesi, Taşlıçiftlik Yerleşkesi
Sorumlu Kurum URLhttp://www.gop.edu.tr
YönelimGenel
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Kamuya sağlanan hizmetler
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri120
Programın Normal Süresi 2
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel bilgi düzeyine sahip olmak.
  • Müşteri ilişkileri yönetimi konusunda edindiği teorik ve pratik bilgileri Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında kullanma yetisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olmak.
  • Etkin iletişim becerileri alanında aldığı eğitimi uygulama yetisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında düzgün ve etkili konuşma becerisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanındaki çalışmaları analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olmak.
  • Takım çalışmasında etkin rol alma yetisine sahip olmak.
  • Meslek etiği kapsamında çalışma becerisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanının gerektirdiği temel düzeyde bilgisayar yazılımı ile çağrı merkezi iletişim teknolojilerini kullanma yetisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri kapsamında çalışma, örgüt, kurum ahlakına uygun davranmaya yatkın olmak.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri -
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı-
Başarma ŞartlarıÖğrencilerin 2 yıllık programı 4 yıl (8 yarıyılda) bitirmeleri gerekmektedir. Toplam mezuniyet kredisi ön lisans programları için 120 AKTS olarak düzenlenmiştir. Bunun yanı sıra mezun olacak öğrencilerimizin 30 günlük staj yapmaları zorunludur.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030008760


Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Taşlıçiftlik Yerleşkesi

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Genel

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
120

Programın Normal Süresi
2

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel bilgi düzeyine sahip olmak.
  • Müşteri ilişkileri yönetimi konusunda edindiği teorik ve pratik bilgileri Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında kullanma yetisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olmak.
  • Etkin iletişim becerileri alanında aldığı eğitimi uygulama yetisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında düzgün ve etkili konuşma becerisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanındaki çalışmaları analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olmak.
  • Takım çalışmasında etkin rol alma yetisine sahip olmak.
  • Meslek etiği kapsamında çalışma becerisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanının gerektirdiği temel düzeyde bilgisayar yazılımı ile çağrı merkezi iletişim teknolojilerini kullanma yetisine sahip olmak.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri kapsamında çalışma, örgüt, kurum ahlakına uygun davranmaya yatkın olmak.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
-

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
-

Başarma Şartları
Öğrencilerin 2 yıllık programı 4 yıl (8 yarıyılda) bitirmeleri gerekmektedir. Toplam mezuniyet kredisi ön lisans programları için 120 AKTS olarak düzenlenmiştir. Bunun yanı sıra mezun olacak öğrencilerimizin 30 günlük staj yapmaları zorunludur.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030008760

Qualification Title
Awarding BodyTokat Gaziosmanpaşa University
Awarding Body ContactResponsible Institution Contact Information Tokat Gaziosmanpaşa University, Taşlıçiftlik Campus, 60250 Tokat
Awarding Body Urlhttp://www.gop.edu.tr
OrientationGeneral
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasDomestic services
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info
  • The measurement and evaluation methods applied for each course are prepared by the relevant instructors in line with the aim of the course.
  • Examination, evaluation and grading criteria of each course are explained in detail in the Evaluation System tables in the Course Information Package.
Quality Assurance-
Access Requirements

Students who have enough points in the university exam and prefer our program are entitled to register for the Call Center Services associate degree program. Education and training continues for 4 semesters and 2 years. YGS Score Type; YGS-4.

Conditions for SuccessThe duration of education-training is not included in this course for 2 years (4 semesters) optional Foreign Language (English) preparatory class. Students are required to complete a 2-year program for 4 years (8 semesters). Total graduation credit is 120 ECTS for associate degree programs. Besides this, it is obligatory for our graduates to have 30 days internship.
Progression Paths (Relationship Type)

Students who graduated from the Call Center Services Program are required to fulfill their qualifications. Can work in call centers in all public and private sector institutions and organizations.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030008760


Qualification Title

Awarding Body
Tokat Gaziosmanpaşa University

Awarding Body Contact
Responsible Institution Contact Information Tokat Gaziosmanpaşa University, Taşlıçiftlik Campus, 60250 Tokat

Awarding Body Url

Orientation
General

National Occupation Classification
-

EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
  • The measurement and evaluation methods applied for each course are prepared by the relevant instructors in line with the aim of the course.
  • Examination, evaluation and grading criteria of each course are explained in detail in the Evaluation System tables in the Course Information Package.

Quality Assurance
-

Access Requirements

Students who have enough points in the university exam and prefer our program are entitled to register for the Call Center Services associate degree program. Education and training continues for 4 semesters and 2 years. YGS Score Type; YGS-4.


Conditions for Success
The duration of education-training is not included in this course for 2 years (4 semesters) optional Foreign Language (English) preparatory class. Students are required to complete a 2-year program for 4 years (8 semesters). Total graduation credit is 120 ECTS for associate degree programs. Besides this, it is obligatory for our graduates to have 30 days internship.

Progression Paths (Relationship Type)

Students who graduated from the Call Center Services Program are required to fulfill their qualifications. Can work in call centers in all public and private sector institutions and organizations.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address