Yeterlilik Kodu

TR0030005516

Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumSiirt Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiSiirt Üniversitesi / Yeni, Güres Cd., 56100 Siirt Merkez/Siirt
Sorumlu Kurum URLhttp://www.siirt.edu.tr/
Yönelim-
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Kamuya sağlanan hizmetler
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
Kategori-
Kredi Değeri-
Programın Normal Süresi -
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)-
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Her öğrencinin akademik takvimdeki önceden belirlenmiş tarihlerde kayıt yaptırması ve dönem sonu sınavlarına girebilmesi için ise derslerin en az % 70’ine uygulamaların ise en az %80’ine devam etmiş olması gerekmektedir. Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavları katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir.ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.

Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Ülkemizde, üniversitelere giriş için Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavda başarılı olmak gereklidir. Öğrenciler sınav sonucunda aldıkları puanlara göre, girebilecekleri program tercihlerini düzenleyerek, tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezine gönderirler. ÖSYM tüm başvuruları alır, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birisine yerleştirir. Ülkemizdeki üniversitelere girecek yabancı uyruklu öğrencileri seçimi, Yabancı Öğrenci Sınavı (YÖS) adı verilen merkezi bir sınav sonucuna göre belirli bir kontenjan dahilinde mümkündür.

Başarma ŞartlarıÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (120 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek ve 30 iş günlük zorunlu öğrenci stajını başarıyla tamamlamak gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030005516


Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Siirt Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Siirt Üniversitesi / Yeni, Güres Cd., 56100 Siirt Merkez/Siirt

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
-

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
-

Kredi Değeri
-

Programın Normal Süresi
-

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
-

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Her öğrencinin akademik takvimdeki önceden belirlenmiş tarihlerde kayıt yaptırması ve dönem sonu sınavlarına girebilmesi için ise derslerin en az % 70’ine uygulamaların ise en az %80’ine devam etmiş olması gerekmektedir. Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavları katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir.ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.


Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Ülkemizde, üniversitelere giriş için Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavda başarılı olmak gereklidir. Öğrenciler sınav sonucunda aldıkları puanlara göre, girebilecekleri program tercihlerini düzenleyerek, tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezine gönderirler. ÖSYM tüm başvuruları alır, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birisine yerleştirir. Ülkemizdeki üniversitelere girecek yabancı uyruklu öğrencileri seçimi, Yabancı Öğrenci Sınavı (YÖS) adı verilen merkezi bir sınav sonucuna göre belirli bir kontenjan dahilinde mümkündür.


Başarma Şartları
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (120 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek ve 30 iş günlük zorunlu öğrenci stajını başarıyla tamamlamak gerekmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030005516

Qualification Title
Call Center Services Associate Degree
Awarding BodySiirt University
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttp://www.siirt.edu.tr/
Orientation-
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasDomestic services
National Occupation Classification -
Category-
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info

Each students academic calendar and final exam to register for the pre-determined dates of the courses and at least 70% of applications for entry and at least 80% should be continued. Students for each course at least one midterm and final exam are subjected to. Success grade, 40% contribution to the midterm exams, final exam is 60% contribution. All exams are evaluated over 100 points. A student (AA), (BA), (BB), (CB) and (CC) has received a letter grade, students are considered successful from that course. (DC) and (DD) notes that successful conditional notes. DC or DD grade in a course where the student to be successful you must be at least 2.0 GPACALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.

Quality Assurance-
Access Requirements

In our country, for entry into universities in the Student Selection and Placement Center (SSPC) is required to succeed in the examination held by the. Students according to their score as a result of examination, may enter for editing the program preferences, preferred forms will send the Student Selection and Placement Center. All references to SSPC receives applications for the groups according to the type of points, from highest to lowest scores of sorts, depending on the type points in the preferred lists of all existing programs, and students will place one of their preferred programs. Selection of students entering universities in our country of foreign nationals, Foreign Student Examination (YOS), according to results of a test called the center is possible within a certain quota.

Conditions for SuccessCALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.Program to successfully complete all the courses available in the program (120 ETCS) to pass, at least 2.0 weighted GPA of 4.00 and a 30-day mandatory to obtain the student must successfully complete the internship.
Progression Paths (Relationship Type)

Students who graduate from Call Center Services Program in accordance with qualifications gained in all public and private sector institutions and organizations can work in call centers.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030005516


Qualification Title
Call Center Services Associate Degree

Awarding Body
Siirt University

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
-

National Occupation Classification
-

EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
-

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info

Each students academic calendar and final exam to register for the pre-determined dates of the courses and at least 70% of applications for entry and at least 80% should be continued. Students for each course at least one midterm and final exam are subjected to. Success grade, 40% contribution to the midterm exams, final exam is 60% contribution. All exams are evaluated over 100 points. A student (AA), (BA), (BB), (CB) and (CC) has received a letter grade, students are considered successful from that course. (DC) and (DD) notes that successful conditional notes. DC or DD grade in a course where the student to be successful you must be at least 2.0 GPACALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.


Quality Assurance
-

Access Requirements

In our country, for entry into universities in the Student Selection and Placement Center (SSPC) is required to succeed in the examination held by the. Students according to their score as a result of examination, may enter for editing the program preferences, preferred forms will send the Student Selection and Placement Center. All references to SSPC receives applications for the groups according to the type of points, from highest to lowest scores of sorts, depending on the type points in the preferred lists of all existing programs, and students will place one of their preferred programs. Selection of students entering universities in our country of foreign nationals, Foreign Student Examination (YOS), according to results of a test called the center is possible within a certain quota.


Conditions for Success
CALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.Program to successfully complete all the courses available in the program (120 ETCS) to pass, at least 2.0 weighted GPA of 4.00 and a 30-day mandatory to obtain the student must successfully complete the internship.

Progression Paths (Relationship Type)

Students who graduate from Call Center Services Program in accordance with qualifications gained in all public and private sector institutions and organizations can work in call centers.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address