Yeterlilik Kodu

TR0030004815

Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumKırklareli Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiKayalı Kampüsü Merkez / KIRKLARELİ
Sorumlu Kurum URLhttp://www.klu.edu.tr/
Yönelim-
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Kamuya sağlanan hizmetler
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
Kategori-
Kredi Değeri-
Programın Normal Süresi -
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir.Karar, uygulama ve davranışlarında Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
  • Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Her öğrencinin akademik takvimdeki önceden belirlenmiş tarihlerde kayıt yaptırması ve dönem sonu sınavlarına girebilmesi için ise derslerin en az % 70’ine uygulamaların ise en az %80’ine devam etmiş olması gerekmektedir.
  • Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar.
  • Başarı notuna, ara sınavları katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir.
  • Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar.
  • (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir.
  • ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Ülkemizde, üniversitelere giriş için Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavda başarılı olmak gereklidir. Öğrenciler sınav sonucunda aldıkları puanlara göre, girebilecekleri program tercihlerini düzenleyerek, tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezine gönderirler. ÖSYM tüm başvuruları alır, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birisine yerleştirir. Ülkemizdeki üniversitelere girecek yabancı uyruklu öğrencileri seçimi, Yabancı Öğrenci Sınavı (YÖS) adı verilen merkezi bir sınav sonucuna göre belirli bir kontenjan dahilinde mümkündür. Kayıt için gerekli belgeler; 1- Lise veya dengi okul diploması, 2- ÖSYM’ ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi.

Başarma ŞartlarıÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030004815


Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Kırklareli Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Kayalı Kampüsü Merkez / KIRKLARELİ

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
-

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
-

Kredi Değeri
-

Programın Normal Süresi
-

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir.Karar, uygulama ve davranışlarında Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
  • Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Her öğrencinin akademik takvimdeki önceden belirlenmiş tarihlerde kayıt yaptırması ve dönem sonu sınavlarına girebilmesi için ise derslerin en az % 70’ine uygulamaların ise en az %80’ine devam etmiş olması gerekmektedir.
  • Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar.
  • Başarı notuna, ara sınavları katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir.
  • Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar.
  • (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir.
  • ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Ülkemizde, üniversitelere giriş için Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavda başarılı olmak gereklidir. Öğrenciler sınav sonucunda aldıkları puanlara göre, girebilecekleri program tercihlerini düzenleyerek, tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezine gönderirler. ÖSYM tüm başvuruları alır, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birisine yerleştirir. Ülkemizdeki üniversitelere girecek yabancı uyruklu öğrencileri seçimi, Yabancı Öğrenci Sınavı (YÖS) adı verilen merkezi bir sınav sonucuna göre belirli bir kontenjan dahilinde mümkündür. Kayıt için gerekli belgeler; 1- Lise veya dengi okul diploması, 2- ÖSYM’ ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi.


Başarma Şartları
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030004815

Qualification Title
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ Associate
Awarding BodyKırklareli University
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttp://www.klu.edu.tr/
Orientation-
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasDomestic services
National Occupation Classification -
Category-
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description
  • Call Center Services have information about the basic level in the field.
  • Decision, implementation, and their behavior has the ability to use information acquired in the field of Call Center Services.nalyzing the information in the field of Call Center Services, has the ability to interpret and evaluate.
  • Students perform assigned duties and responsibilities.
  • Call Center Services related to the field at the level of acquired knowledge and skills transfers in written and oral opinions and proposals relevant .
Key Competencies-
Further Info
  • Each students academic calendar and final exam to register for the pre-determined dates of the courses and at least 70% of applications for entry and at least 80% should be continued.
  • Students for each course at least one midterm and final exam are subjected to.
  • Success grade, 40% contribution to the midterm exams, final exam is 60% contribution.
  • All exams are evaluated over 100 points. A student (AA), (BA), (BB), (CB) and (CC) has received a letter grade, students are considered successful from that course.
  • (DC) and (DD) notes that successful conditional notes.
  • DC or DD grade in a course where the student to be successful you must be at least 2.0 GPACALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.
Quality Assurance-
Access Requirements

In our country , for entry into university Student Selection and Placement Center (ÖSYM ) succeed by examinations are required. Students according to their score on the test results , you can edit the program can enter preferences , preferred forms are sent to the Student Selection and Placement Center. ÖSYM takes all the applications , the applicants according to points such groups , scores of sorts from highest to lowest the right lists all available programs according to the preferred types of points and students will place on one of their preferred programs. Selection of foreign students entering the universities in our country , Foreign Student Examination ( YOS ), according to a central exam called the results possible within a certain quota. Documents required for registration ; 1. High school diploma or equivalent schools , 2- SSPC ce placement outcome document

Conditions for SuccessCALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.CALL CENTER SERVICES in the undergraduate degree required should take students in the program to achieve and elective courses ( total 120 ETCS) all of the successful completion and overall grade point average of at least 2.0 weighted GPA of 4.00 is required to achieve.
Progression Paths (Relationship Type)

Students who graduate from Call Center Services Program in accordance with qualifications gained in all public and private sector institutions and organizations can work in call centers.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030004815


Qualification Title
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ Associate

Awarding Body
Kırklareli University

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
-

National Occupation Classification
-

EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
-

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
  • Call Center Services have information about the basic level in the field.
  • Decision, implementation, and their behavior has the ability to use information acquired in the field of Call Center Services.nalyzing the information in the field of Call Center Services, has the ability to interpret and evaluate.
  • Students perform assigned duties and responsibilities.
  • Call Center Services related to the field at the level of acquired knowledge and skills transfers in written and oral opinions and proposals relevant .

Key Competencies
-

Further Info
  • Each students academic calendar and final exam to register for the pre-determined dates of the courses and at least 70% of applications for entry and at least 80% should be continued.
  • Students for each course at least one midterm and final exam are subjected to.
  • Success grade, 40% contribution to the midterm exams, final exam is 60% contribution.
  • All exams are evaluated over 100 points. A student (AA), (BA), (BB), (CB) and (CC) has received a letter grade, students are considered successful from that course.
  • (DC) and (DD) notes that successful conditional notes.
  • DC or DD grade in a course where the student to be successful you must be at least 2.0 GPACALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.

Quality Assurance
-

Access Requirements

In our country , for entry into university Student Selection and Placement Center (ÖSYM ) succeed by examinations are required. Students according to their score on the test results , you can edit the program can enter preferences , preferred forms are sent to the Student Selection and Placement Center. ÖSYM takes all the applications , the applicants according to points such groups , scores of sorts from highest to lowest the right lists all available programs according to the preferred types of points and students will place on one of their preferred programs. Selection of foreign students entering the universities in our country , Foreign Student Examination ( YOS ), according to a central exam called the results possible within a certain quota. Documents required for registration ; 1. High school diploma or equivalent schools , 2- SSPC ce placement outcome document


Conditions for Success
CALL CENTER SERVICES students to obtain bachelors degree program in front of the field of required and elective courses (a total of 120 ETCS) and successfully complete all of the grade point average, achieved a CGPA of 4.00 must pay at least 2.0.CALL CENTER SERVICES in the undergraduate degree required should take students in the program to achieve and elective courses ( total 120 ETCS) all of the successful completion and overall grade point average of at least 2.0 weighted GPA of 4.00 is required to achieve.

Progression Paths (Relationship Type)

Students who graduate from Call Center Services Program in accordance with qualifications gained in all public and private sector institutions and organizations can work in call centers.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address