Yeterlilik Kodu

TR0030003297

Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumHarran Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiŞanlıurfa-Mardin Karayolu Üzeri 18.Km Şanlıurfa/Türkiye
Sorumlu Kurum URLhttps://www.harran.edu.tr/
YönelimGenel
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Kamuya sağlanan hizmetler
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri120
Programın Normal Süresi 2
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı merkezi hizmetleri alanında temel kavramlar ile teorik bilgileri anlamak ve bunlara hâkim olur.
  • Çağrı merkezi hizmetleri alanındaki teorik bilgileri kullanarak iş hayatı ile ilgili problemlere yönelik çözümler sunar.
  • Alanında, büro yönetimi, temel satış teknikleri ve müşteri ilişkileri yönetimi konusunda edindiği bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayarak değerlendirir.
  • İnsan haklarının evrenselliği, sosyal adalet, kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olarak uygular.
  • Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak çağrı merkezi hizmetleri alanındaki gelişmeleri izler.
  • Matematik, muhasebe ve kalitenin temel kavramlarını öğrenerek bunları problem çözümleri, mali kayıtların tutulması ve kalite geliştirmelerinde kullanır.
  • Türkiye ve dünya siyasi, ekonomik ve sosyal tarihi alanında bilgi ve bilince sahip olmak ve ülke perspektifi ile bağdaştırır.
  • İş ahlâkına ve sosyal sorumluluk bilincine sahip olarak alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve duyurulması sürecinde her şart altında dürüst davranır.
  • Stresli ortamlarda çalışma disiplini ve çapraz iletişim kabiliyeti ile müşteri ilişkilerini yönetme becerisine sahip olarak uygular.
  • Kendisine verilen görevle ilgili özveri ile araştırma yapıp rapor yazar ve bunu ilgili yerlere sunar.
  • Hayat boyu öğrenme becerisine sahip, yenilikçi, sürekli gelişime açık ve disiplinler arası bakış açısına sahip olur.
  • Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim becerisine sahip ve diğer kültürlere ve insanlara saygılı olur.
  • Çağrı merkezi hizmetleri alanının gerektirdiği Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Çalışma ortamında mevcut veya muhtemel karşılaşacağı meselelerin çözümünde ekip üyesi olarak sorumluluk almak ve vizyon sahip olur.
  • Takım çalışmalarında etkin şekilde rol alarak, takımın ilerlemesine katkı sağlamak ve inisiyatif alır.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri -
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı-
Başarma Şartları-
İlerleme Yolları (İlişki Türü)-
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030003297


Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Harran Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Şanlıurfa-Mardin Karayolu Üzeri 18.Km Şanlıurfa/Türkiye

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Genel

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
120

Programın Normal Süresi
2

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı merkezi hizmetleri alanında temel kavramlar ile teorik bilgileri anlamak ve bunlara hâkim olur.
  • Çağrı merkezi hizmetleri alanındaki teorik bilgileri kullanarak iş hayatı ile ilgili problemlere yönelik çözümler sunar.
  • Alanında, büro yönetimi, temel satış teknikleri ve müşteri ilişkileri yönetimi konusunda edindiği bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayarak değerlendirir.
  • İnsan haklarının evrenselliği, sosyal adalet, kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olarak uygular.
  • Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak çağrı merkezi hizmetleri alanındaki gelişmeleri izler.
  • Matematik, muhasebe ve kalitenin temel kavramlarını öğrenerek bunları problem çözümleri, mali kayıtların tutulması ve kalite geliştirmelerinde kullanır.
  • Türkiye ve dünya siyasi, ekonomik ve sosyal tarihi alanında bilgi ve bilince sahip olmak ve ülke perspektifi ile bağdaştırır.
  • İş ahlâkına ve sosyal sorumluluk bilincine sahip olarak alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve duyurulması sürecinde her şart altında dürüst davranır.
  • Stresli ortamlarda çalışma disiplini ve çapraz iletişim kabiliyeti ile müşteri ilişkilerini yönetme becerisine sahip olarak uygular.
  • Kendisine verilen görevle ilgili özveri ile araştırma yapıp rapor yazar ve bunu ilgili yerlere sunar.
  • Hayat boyu öğrenme becerisine sahip, yenilikçi, sürekli gelişime açık ve disiplinler arası bakış açısına sahip olur.
  • Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim becerisine sahip ve diğer kültürlere ve insanlara saygılı olur.
  • Çağrı merkezi hizmetleri alanının gerektirdiği Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Çalışma ortamında mevcut veya muhtemel karşılaşacağı meselelerin çözümünde ekip üyesi olarak sorumluluk almak ve vizyon sahip olur.
  • Takım çalışmalarında etkin şekilde rol alarak, takımın ilerlemesine katkı sağlamak ve inisiyatif alır.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
-

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
-

Başarma Şartları
-

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
-

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030003297

Qualification Title
Call Center Services PR. Associate Degree
Awarding BodyHarran University
Awarding Body ContactŞanlıurfa-Mardin Karayolu Üzeri 18.Km Şanlıurfa/Türkiye
Awarding Body Urlhttps://www.harran.edu.tr/
OrientationGeneral
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasDomestic services
National Occupation Classification

ISCO:08

CategoryMain
Credit Value120
Program Duration2
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030003297


Qualification Title
Call Center Services PR. Associate Degree

Awarding Body
Harran University

Awarding Body Contact
Şanlıurfa-Mardin Karayolu Üzeri 18.Km Şanlıurfa/Türkiye

Awarding Body Url

Orientation
General

National Occupation Classification

ISCO:08


EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification

ISCO:08


Category
Main

Credit Value
120

Program Duration
2

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address